Сайлентблок рычага подвески TEKNOROT NI-BS013
984 ₴
термін 18 дн.
|
||
Доставка з-за кордону..
Поверненню не підлягає На замовлення після 60% передоплати |
- Виробник
- TEKNOROT
- Каталоговий номер
- NI-BS013
- Сторона встановлення
- знизу
Застосування
- Товарна група:
- - Підвіска і рульове Сайлентблоки
Аналоги "NI-BS013 TEKNOROT":
- Артикул:
- NI-BJ-4926
- MOOG
Довжина [мм]: 60.3
Висота [мм]: 79.5
? отвори [мм]: 22
Розмір різьблення 1: M12X1.5
Розмір конуса [мм]: 22
Розмір різьблення: M12X1.5
Тип контейнера: Коробка
Довжина упаковки: 12.5
Ширина упаковки [см]: 9
Висота упаковки [см]: 8
- Артикул:
- 829 0387 10
- FAG
- Німеччина
Внутрішній діаметр: 14.1
Зовнішній діаметр [мм]: 43
Ширина (мм): 73.5
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- J41058BYMT
- YAMATO
Сторона встановлення: передня вісь нижня, спереду та ззаду
- Артикул:
- J31101YMT
- YAMATO
Тип керма: Поперечний важіль
- Артикул:
- 36-16 010 0025
- MEYLE
Зовнішній діаметр [мм]: 45.2
- Артикул:
- NABR51LOW
- FEBEST
Вага, кг]: 0.33
Довжина упаковки: 7.4
Ширина упаковки [см]: 5.5
Висота упаковки [см]: 5.5
- Артикул:
- VKDS 812002
- SKF
- Швеція
Зовнішній діаметр [мм]: 45.1
- Артикул:
- 00464952
- TEDGUM
Сторона встановлення: спереду та ззаду, передня вісь нижня
- Артикул:
- 516207
- GSP
- Артикул:
- CBN83
- CTR
- Корея
Висота [мм]: 63
Вага, кг]: 0.61
Матеріал: Поліхлоропрен (неопрен)
Профіль головки болта: Конусна гайка
Додатковий артикул / Додаткова інформація: без штанги / завзятого болта
Механічно оброблений: без отвору під дюбель
Гайково-болтова конструкція: без покладної шайби
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без гайки
Вага [г]: 613
Довжина упаковки: 9.3
Ширина упаковки [см]: 8.7
Висота упаковки [см]: 8.7
- Артикул:
- T458232
- STC
Висота 2 [мм]: 73.6
Внутрішній діаметр: 14.6
Зовнішній діаметр [мм]: 43.2
- Артикул:
- 42499
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Внутрішній діаметр: 14
Сторона встановлення: передня вісь. двосторонньо, знизу
Тип установки: Гумово-металева опора
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 43
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 28
Вага, кг]: 0.22
Необхідна кількість: 2