Лямбда-зонд NGK 91358
1 588 ₴
термін 15 дн.
|
||
Доставка з-за кордону..
Поверненню не підлягає На замовлення після 60% передоплати |
- Виробник
- NGK (Японія)
- Каталоговий номер
- 91358
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- без штекера
- Кількість дротів
- 4
- Лямбда-зонд
- опалена
Застосування
- Товарна група:
- - Двигун і система випуску Лямбда зонд
Аналоги "91358 NGK":
- Артикул:
- DOX-1314
- DENSO
- Японія
Розмір різьблення: M18x1.5
Довжина кабелю [мм]: 1145
Кількість полюсів: 4
Вага [г]: 250
- Артикул:
- DOX-0204
- DENSO
- Японія
Обмеження виробника: DENSO
Розмір різьблення: M18x1.5
Довжина кабелю [мм]: 360
Кількість полюсів: 4
Вага [г]: 250
- Артикул:
- 0 258 006 978
- BOSCH
- Німеччина
Загальна довжина [мм]: 1760
Інтервал технічного обслуговування, що рекомендується [км]: 160000
Приєднання / затискач: при необхідності підігнати штекер
Кількість дротів: 4
- Артикул:
- 0 258 006 123
- BOSCH
- Німеччина
Загальна довжина [мм]: 260
Інтервал технічного обслуговування, що рекомендується [км]: 160000
Кількість дротів: 4
- Артикул:
- 0 258 006 046
- BOSCH
- Німеччина
Загальна довжина [мм]: 480
Інтервал технічного обслуговування, що рекомендується [км]: 160000
Кількість дротів: 4
- Артикул:
- 0 258 006 027
- BOSCH
- Німеччина
Загальна довжина [мм]: 565
Інтервал технічного обслуговування, що рекомендується [км]: 160000
Кількість дротів: 4
- Артикул:
- 0 258 005 703
- BOSCH
- Німеччина
Загальна довжина [мм]: 335
Інтервал технічного обслуговування, що рекомендується [км]: 160000
Кількість дротів: 4
- Артикул:
- 0 258 005 704
- BOSCH
- Німеччина
Загальна довжина [мм]: 580
Інтервал технічного обслуговування, що рекомендується [км]: 160000
Кількість дротів: 4
- Артикул:
- 0 258 003 714
- BOSCH
- Німеччина
Загальна довжина [мм]: 400
Інтервал технічного обслуговування, що рекомендується [км]: 160000
Кількість дротів: 4
- Артикул:
- 705270120
- PIERBURG
Напруга, В]: 12
Кількість дротів: 4
Довжина кабелю [мм]: 470
Кількість приєднань: 4
- Артикул:
- 1952
- NGK
- Японія
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без штекера