Ремкомплект, опора стойки амортизатора MAXGEAR 72-3406
808 ₴
термін 15 дн.
|
||
Доставка з-за кордону..
Поверненню не підлягає На замовлення після 60% передоплати |
- Виробник
- MAXGEAR
- Каталоговий номер
- 72-3406
- Сторона встановлення
- Передні
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- з валовим підшипником
- Посилене обладнання
Застосування
- Товарна група:
- - Підвіска і рульове Опора амортизатора
Аналоги "72-3406 MAXGEAR":
- Артикул:
- 814 0188 10
- FAG
- Німеччина
Висота [мм]: 39.5
Форма: круглий
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- A7W042MT
- MAGNUM TECHNOLOGY
Матеріал: гума/метал
Сторона встановлення: передній міст
- Артикул:
- 3928401
- LEMFORDER
Сторона встановлення: з обох сторін, передній міст
Дотримуватись сервісної інформації:
Замінюється тільки попарно:
Номери артикулів комплектуючих, що рекомендуються.: 39907 01
SVHC: Нема інформації. зверніться. будь ласка. до виробника!
- Артикул:
- 45VW4500
- ASMETAL
- Артикул:
- 801 055
- SACHS
Сторона встановлення: з обох сторін, передній міст
Дотримуватись сервісної інформації:
Замінюється тільки попарно:
Номери артикулів комплектуючих, що рекомендуються.: 803 283
SVHC: Нема інформації. зверніться. будь ласка. до виробника!
- Артикул:
- KBLF41803
- SNR NTN
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 154
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 96
Внутрішній діаметр 1(мм): 14.5
Висота [мм]: 50
- Артикул:
- 814 0187 10
- FAG
- Німеччина
Зовнішній діаметр [мм]: 153
Висота [мм]: 43.5
Форма: круглий
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- 100 641 1002/HD
- MEYLE
Посилене обладнання:
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з валовим підшипником
- Артикул:
- 803 170
- SACHS
Номери артикулів комплектуючих, що рекомендуються.: 803 283
SVHC: Нема інформації. зверніться. будь ласка. до виробника!
- Артикул:
- A7W041MT
- MAGNUM TECHNOLOGY
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без кулькового підшипника
Кількість на вісь: 2
Дотримуватись сервісної інформації:
Замінюється тільки попарно:
Неповернення
- Артикул:
- 100 641 0004
- MEYLE
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без кулькового підшипника