Наконечник поперечной рулевой тяги KAMOKA 9949433
943 ₴
термін 16 дн.
|
||
Доставка з-за кордону..
Поверненню не підлягає На замовлення після 60% передоплати |
- Виробник
- KAMOKA
- Каталоговий номер
- 9949433
- Розмір конуса [мм]
- 12.6
- Розмір різьблення
- MM14X1.5R
- Схильність конуса
- 1/10
- Сторона встановлення
- передня вісь. двосторонньо
- Довжина [мм]
- 80
Аналоги "9949433 KAMOKA":
- Артикул:
- 016 030 6309
- MEYLE
Розмір різьблення 1: M10x1
Розмір різьблення 2: M10x1
- Артикул:
- 016 020 6129
- MEYLE
Довжина [мм]: 80
Розмір різьблення 1: M10x1
Розмір різьблення 2: M14x1.5
- Артикул:
- 02384
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Тип різьблення: з правим різьбленням
Сторона встановлення: передня вісь. двосторонньо
Вага, кг]: 0.270
Необхідна кількість: 1
- Артикул:
- 17MR2330
- ASMETAL
Зовнішнє різьблення [мм]: M14x1.5RHT
Схильність конуса: 1/10
Розмір конуса [мм]: 12.6
- Артикул:
- 91-00817
- RTS
Зовнішнє різьблення 2 [мм]: M10x1
Довжина [мм]: 80
Вага, кг]: 0.28
Сторона встановлення: передній міст
- Артикул:
- 840 0696 10
- FAG
- Німеччина
Тип різьблення: з правим різьбленням
Зовнішнє різьблення [мм]: M14x1.5
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- 206078
- Solgy
- Артикул:
- 14-09305
- KAPIMSAN
- Артикул:
- JTE397
- TRW
- США
Розмір різьблення: M10x1
Розмір конуса [мм]: 14
Зовнішнє різьблення [мм]: M14x1.5
Тип різьблення: з правим різьбленням
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з аксесуарами
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннім управлінням
SVHC: Нема інформації. зверніться. будь ласка. до виробника!
- Артикул:
- 11394AP
- APPLUS
Довжина [мм]: 82
Вага, кг]: 0.34
Розмір різьблення: M14x1.5
Розмір конуса [мм]: 12.6
Тип різьблення: з правим різьбленням
Розмір різьблення 1: M10x1
Парні номери артикулів: 11614AP
Неповернення
- Артикул:
- ME-ES-6129
- MOOG
Довжина 2 [мм]: 18
Розмір різьблення 1: M10X1
Розмір різьблення 2: M14X1.5
Діаметр 1 [мм]: 14
Довжина 1 [мм]: 80
Тип контейнера: Коробка
Довжина упаковки: 12.5
Ширина упаковки [см]: 9
Висота упаковки [см]: 8
Форма: Прямий